Doručení Vaší zásilky

Vaše zásilky doručuje přepravní společnost GLS. Proces doručení je následnující:

 

1. Standardní doručení balíku

V drtivé většině případů je balík dodán příjemci osobně. Příjemce podpisem potvrdí, že doručení balíku proběhlo úspěšně a předaný balík nenese známky poškození. Balík může za příjemce převzít i jiná osoba zdržující se v domácnosti příjemce. GLS v každém případě zaznamená jméno přebírající osoby.

2. Jestliže nikdo není doma

GLS se snaží navázat komunikaci s příjemcem a domluvit s ním vhodnou alternativu ještě ten den. Příjemce může např. požádat o uložení v nejbližším GLS ParcelShopu, případně u souseda. GLS se zeptá sousedů příjemce, zda jsou ochotni balík převzít. Po uložení je příjemci poslána potvrzující zpráva s adresou ParcelShopu nebo jménem souseda, který balík přebral.

3. Oznámení o uložení zásilky

Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič zanechá oznámení o zásilce. Oznámení je vhozeno do poštovní schránky, v případě její nedostupnosti je vylepeno na vstupní dveře. Oznámení obsahuje číslo balíku, informace o důvodu nedoručení, místo uložení a kontakt na GLS. Balík, který není možno uložit v ParcelShopu nebo u souseda, je přepraven zpět do regionálního depa a GLS v dalších pracovních dnech provede druhý, případně třetí pokus o doručení.

4. Druhý a třetí pokus o doručení

Pokud se doručení balíku nezdařilo, podnikne GLS v následujících 5 pracovních dnech další pokus o jeho doručení. U balíků máme aktivovanou službu FlexDeliveryService a tak příjemce může pomocí on-line portálu Delivery Manager vybírat pro další pokus o doručení z několika možností. Pokud není žádná možnost vybrána, podnikne GLS automaticky další pokus o doručení na původní adresu třetí pracovní den od podání, případně poslední, v pořadí třetí pokus o doručení, pátý pracovní den ode dne podání. Až když je i třetí pokus o doručení neúspěšný a s příjemcem se nepodaří navázat kontakt, případně s ním nelze nalézt alternativní řešení, je balík vrácen zpět odesílateli.

gls-logo-positive-rgb-download-11622-edit - Do práce na kole

 

V případě, že jste si vybrali jedno z výdejních míst přepravní společnosti GLS - Parcel shop viz. seznam Parcel shop výdejní místa

bude Vaše zásilka uložena na Vámi zvolené výdejní místo. Můžete využít již více jak 1000 výdejních míst a vyzvednout si tak svůj balíček bez front a čekání. Všechna výdejní místa mají dlouhou otevírací dobu a možnost platby dobírkou - někde v hotovosti, většinou již i možnost platby kartou.

Jak doručení do Parcel shopu probíhá?

Příjemce si vybere doručení do libovolného výdejního místa GLS již během objednávky zboží v nákupním košíku našeho e-shopu popř. si příjemce může zvolit výdejní místo během přepravy své zásilky pokud se rozhodl změnit způsob doručení z doručení na adresu na doručení na výdejní misto. Příjemce balíku si zvolí doručení do libovolného výdejního místa během procesu doručení balíku pomocí online přesměrování balíku. Příjemce obdrží před doručením e-mail s odkazem na online aplikaci Delivery Manager, kde jednoduchým kliknutím zadá pokyn kurýrovi GLS, který místo doručení na adresu doručí balík do příjemcem vybraného Parcel Shopu. O úspěšném přesměrování je příjemce informován.

V okamžiku doručení do výdejního místa příjemce obdrží SMS, případně SMS zprávu s informací o tom, že je balík připraven k vyzvednutí. Zpráva obsahuje také PIN kód pro vyzvednutí balíku a případnou výši dobírky, je-li balík zasílán na dobírku.

Balík je možné vyzvednout po dobu pěti pracovních dní kdykoliv během otevíracích hodin zvoleného Parcel Shopu. K výdejí balíku je nutné předložit PIN kód, který příjemce obdrží SMS nebo e-mailem. Pokud příjemce nestačí balík během pěti pracovních dnů vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby o další tři pracovní dny na telefonním čísle 567 771 111 .

V případě, kdy se blíží konec úložní doby a balík stále není vyzvednut, GLS zasílá upomínkovou SMS zprávu s informací o vypršení lhůty, po jejímž uplynutí bude balík vrácen zpět odesílateli.

 

GLS Parcel Shop | GLS Netherlands 

Při jakýchkoliv potížích u doručování Vaší zásilky nás prosím co nejdříve kontaktujte:

 

tel. 724 675 931

email: objednavky@hrackova-lhota.cz