Jak nakupovat

Na e-shopu Hračková lhota naleznete stovky hraček od známých a zkušenostmi prověřených výrobců. Tyto hračky odpovídají nejpřísnějším bezpečnostním a hygienickým normám.

Vaše objednávky začínáme vyřizovat ihned po přijetí – každý pracovní den v týdnu. Všechny hračky máme skladem. Máte tak jistotu včasného dodání, pokud na dodání Vašeho zboží spěcháte. Garantujeme expedici zboží do 48 hodin od přijetí objednávky (v případě dobírky), či do 48 hodin od přijetí platby na účet (v případě platby převodem). Přestože většina objednávek je expedována do 24 hodin, v případě , že na své zboží spěcháte, prosíme Vás o tuto informaci emailem, či telefonicky, abychom mohli udělat maximum pro co nejrychlejší dodání Vaší zásilky.

V e-shopu Hračková-lhota máte několik možností dopravy a plateb. Pokud byste nebyli se svým výběrem hračky spokojeni, můžete využít svého práva do 14 dnů nám oznámit svůj úmysl odsoupit od smlouvy.

Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

 

Jak nakoupit na e-shopu Hračková lhota?

 

Nejprve si vyberte hračky, které chcete zakoupit, Můžete k tomu využít buď přímé vyhledávání, nebo libovolně procházet kategoriemi. Také Vám mohou výběr usnadnit naše doporučení, výhodné nákupy, či hračky v sekci novinky. Pokud jste svoji hračku našli, a máte zájem ji zakoupit, stačí kliknout na tlačítko "košík" v náhledu či detailu informací o zboží. Takto postupujte i u dalších vybraných hraček. Pokud jste svůj výběr dokončili, stačí postupovat podle instrukcí, které Vás provedou od košíku, přes výběr dopravce až po platbu.

 

Po odeslání Vaší objednávky Vám přijde potvrzovací emailová zpráva, v případě platby převodem budou její součástí podklady k platbě. Na objednávce bude uvedeno číslo objednávky a její podrobná rekapitulace. Číslo objednávky je zároveň VS Vaší platby.

 

Pokud by ve Vaší objednávce cokoli nesouhlasilo, popř. by jste si koupi rozmysleli, poprosíme Vás o zprávu na náš e-mail objednávky@hrackovalhota.cz či přes náš kontaktní formulář, rádi Vaši objednávku stornujeme. A pokud storno stihnete před odesáním balíčku, ušetříte nám tak zbytečné náklady na poštovném :-). Předem moc děkujeme. V případě, že by Vám nedorazily podklady k platbě, prosím prohlédněte si v emailu sekci hromadné e-maily, či spamy - výjimečně může email s podklady spadnout do této sekce.

 

Poté již očekávejte svoji zásilku. Faktura ke zboží není přiložena v zásilce, ale zasíláme ji elektronicky, jako přílohu emailu na Vámi uvedený e-mail. Pokud by Vám e-mail nedorazil, prosím zkontrolujte si spamy, popř. nás kontaktujte, obratem Vám fakturu ještě jednou zašleme.

 

Možnosti platby

Platba dobírkou

Zboží zaplatíte zvolenému přepravci při dodání zásilky na Vámi určené adrese.

Bankovní převod (internetové bankovnictví)

Na e-shopu Hračková lhota je možné využít rychlý převod z mBank.  Pro ostatní banky je možné využít běžný bankovní převod a to na účet č. 670100 - 2207512205 / 6210. Nezapomeňte vždy použít VS, jímž je číslo Vaší objednávky. Pokud zvolíte možnost okamžité platby, urychlíte tak platbu a odeslání Vašeho balíčku.

Platba složenkou či vklad na účet

Pro všechny, kterým je blízký způsob platby klasickou poštovní poukázkou, umožňuje e-shop Hračková lhota možnost využít i tento způsob platby.

Platba platební bránou The Pay

 

Můžete si zvolit pro Váš nejvýhodnější a nejpohodlnější způsob platby mezi online platbou kartou, online převodem, platbou QR kódem nebo Google Pay, Apple Pay.

 

Způsoby a ceny doručení

 Vaše zásilky Vám doručuje přepravní společnost GLS, Více informací o způsobech a termínech doručování se dozvíte zde.

Cena dopravy a platby – GLS přepravní společnost

Dodání zásilky na Vámi zvolenou adresu bez dobírky: 95,- Kč

Dodání zásilky na Vámi zvolené výdejní místo: 55,- Kč

Dobírka 25,- Kč

Platba převodem 0,- Kč

 

Reklamace

E-shop Hračková lhota poskytuje na veškeré zakoupené výrobky záruku 2 roky. Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem, případně pokud zasílám zboží ve více zásilkách, běží lhůta od dodání posledního kusu zboží. Zboží, které chcete reklamovat prosím zasílejte na adresu Kateřina Vacková, Na Roudné 2792E/177, 301 00 Plzeň. Zároveň Vás žádáme o informaci, že k nám zboží k reklamaci zasíláte. Podrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách.

V případě, že dojde ke sporu mezi prodávajícím a kupujícím, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, internetová adresa je: adr.coi.cz.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Do 14 dnů od obdržení zásilky máme možnost nám oznámit svůj úmysl odstoupit od smlouvy a to bez udání důvodu. Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.

 

Přejeme Vám příjemné nakupování a spoustu radosti Vašich nejmenších při rozbalování dárečků od nás ...

 

Vaše Hračková lhota ... svět kouzelných hraček, kde osobní komunikace, poděkování a vstřícnost jsou více než jen pouhá slova ...